Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Lonneke & Virgil - WaarBenJij.nu Langkawi - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van Lonneke & Virgil - WaarBenJij.nu

Langkawi

Door: Lonneke & Virgil

Blijf op de hoogte en volg Lonneke & Virgil

24 Oktober 2012 | Maleisië, Langkawi Islands

Hallo allemaal, daar zijn we weer.

Zitten nu een week op Langkawi en zijn nu echt vakantie aan het vieren. De eerste dagen hebben we lekker gerelaxed en eigenlijk niks anders gedaan dan eten, drinken, op het strand hangen en gezellig kletsen met wat mensen die we hier hebben leren kennen. In totaal zijn/waren we met 8 man, waaronden wij 2 en Matt en Gemma (het engelse stel wat we al kende sinds Melakka). Echt gezellig! Vooral happy hour bij 'Joe's Bar'... Daar komen we eigenlijk iedere avond.
3 dagen terug hebben we met z'n alle gebarbequed en 3x raden we het vlees stond te bakken: Lonneke....

De eerste helft van de week zeiden we ook dagelijks tegen elkaar: morgen gaan we een tour doen.... Iedere keer kwam het er niet van, omdat het gewoon te gezellig was en nog steeds is. Dus heel goed vermaakt.

2 dagen terug hebben we de eerste tour gedaan: Island hopping. Op zich een leuke tour, 2 mooie eilanden gezien. Het was jammer dat geheel mensen droppen en oppikken was met een speedboot ipv rustig overal langs varen en van de omgeving genieten.

De tour die we gister hebben gedaan was echt zo gaaf!!! We zijn gaan kajakken door de mangrove bossen. We hadden ook echt een leuke gids, die met veel passie over de natuur sprak en alles kon uitleggen. Virgil en ik zaten samen in een kajak, wat in het begin even wennen was (2 controlfreaks in 1 kajak, dat kan nooit goed gaan) Maar op een gegeven moment hadden we de slag te pakken en waren we de enigste die synchroon peddelde. We zijn ook kleine 'watersteegjes' ingevaren met de groep waar boten niet kunnen komen. Dit was echt vet. Hier hebben we een varaan zien zwemmen, een viperslang en kleine python gezien. Ook hoorde we ineens veel herrie van bewegende takken boven ons en vloog en ineens een aap van de ene naar de andere boom.

We zitten nog op Langkawi en hebben nog geen idee wat we de laatste week gaan doen. Mogelijkheden genoeg in ieder geval.

Xx ons

• 24 Oktober 2012 - 06:33

Jolanda Nakken:

super dat jullie zulke mooie dingen mee maken dat pakt niemand je meer af.ben blij voor jullie en trots.geniet er nog maar van en vergeet de kruiden niet als het mag hahahaha.en de tijd gaat zo snel jullie zijn al weer bijna thuis groetjes kus

• 24 Oktober 2012 - 09:11

Marieke:

Net vanochtend een sms gestuurd, zal je net zien haha.

Klinkt allemaal super! Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn. En echt aan het backpacken: niks moet alles mag.

Nog een weekje en dan is het alweer voorbij. Maar dan komen we weer leuke nieuwe dingen aan bod, zoals jullie trouwalbum maken en zo.

Wij hebben hier heerlijk warme zonnige herfstdagen achter de rug; zonder jas naar buiten en kids 's middags in de zandbak kunnen spelen. Maar als jullie terugkomen wordt het koud! Maar goed het is dan ook tenslotte alweer 1 november.

Klinkt idd super gaaf, die mangrove! En wat speciaal dat jullie tijdens die trip zoveel dieren hebben gezien.

Geniet nog ff van de gezelligheid met al die mensen en van de omgeving dan zien we jullie weer over een weekie!

kusjes en knuffels van Indy en Maren
    en liefs van ons

Oja: Indy zag van de week een vliegtuig boven ons huis. Hey, zegt ze: Daar zitten Lonneke en Virgil in! hihi

• 24 Oktober 2012 - 16:13

Mamma En Pappa:

Enig reisverslag weer vandaag. Zat er al naar uit te kijken.
    Jullie hebben groot gelijhk dat jullie ook nog vakantie vieren.
    Hebben jullie wel verdiend.
    Het verslag van het kajakken zag ik als in een film voor me, kan me precies voorstellen hoe jullie daar gezeten hebben. Lachen!!!
    Leuk dat jullie tijdens het kajakken merkten dat jullie in de tropen zitten, al die dieren.
    Wij zijn vreselijk nieuwsgierig naar de foto's en de film.
    Nog 1 weekje en dan zit het er alweer op.
    Bereiden jullie je maar voor want hier wordt het koud. Komend weekend hebben we al kans op winterse buien.
    Heeeeel veel plezier nog in KL en smsen we nog wel.
    Knuffels Mamma en Pappa.

• 24 Oktober 2012 - 23:06

Jacqueline:

Lijkt me echt geweldig al die beesten om je heen, zoals het hoort in de natuur.
    Geniet nog maar verder en denk nog maar niet aan de terugreis. liefs,

• 29 Oktober 2012 - 07:59

Rob Bongers:

Hoi luitjes,

Heb met veel plezier de reis verslagen gelezen en de foto's gezien.
    Jullie zijn niet zo mmm erg ver van waar ik nu woon en ik hoop dat het weer daar net zo goed is als hier.
    Ben benieuwd naar al jullie foto's en de rest van de reis verslagen.

Heel veel plezier, beleef nog mooie momenten en zie nog veel mooie interesante plaatsen.

Groetjes Rob

• 29 Oktober 2012 - 09:43

Stefanie:

Wat leuk om jullie verhalen zo te lezen. Die kajak tocht door de mangrove lijkt me echt super gaaf. Ik moest bij expeditie robinson al aan jullie denken. Geniet nog met volle teugen van de laatste week. Ben benieuwd naar alle foto's. X Stefanie